Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

εγώ με τις ιδέες μου...


Έλεγε ο Νικόλας
''εγώ με τις ιδέες μου κι εσείς με τα λεφτά σας
νομίζω πως τα θέλετε μονά ζυγά δικά σας
δε θέλω τη κουνέντα σας ούτε τη γνωριμιά σας''

Αν ζούσε σήμερα θα έλεγε κάμποσα για όλους αυτούς που μας φτάσανε εδώ...

Δε θέλω να γνωρίζω ποιός έφταιξε απο τους πολιτικούς που κάθε τόσο η Ευρώπη ψάχνει να βρει και ένα καινούργιο ποσό και αφαιμάζει το λαό।
Θέλω να σταθώ στο πόσο απάνθρωπο και παράνομο είναι αυτό το χρέος!
Σε ποιόν χρωστάμε όλα αυτά τα δισεκατομύρια?
Τα χρωστάω εγώ κι εσύ?
Δεχτήκαμε στις πλάτες μας ένα τεράστιο κουνούπι που κάθε μήνα μας πίνει το αίμα απο λίγο।
Το κουνούπι ονομάζεται Ευρωπαική Ένωση και μας ΄΄σβερκώθηκε'' για τα καλά!

Η κυρία Μέρκελ , ο
''ευυπόληπτος'' ''κύριος'' Στρος Καν και η λοιποί βλέπουν την Ελλάδα ως ένα τρόπο να βγάλουν λεφτά!!
Μας δανείζουν με υψηλά επιτόκια και πλουτίζουν!
Δε θα μας αφήσουν έτσι εύκολα να πετάξουμε το κουνούπι απο πάνω μας!

Ακούω για τις επόμενες μειώσεις μισθών και απολύσεις!
Αυτοί πιστευούν ότι τα λεφτά ανήκουν στο κράτος λες και το κράτος δεν αποτελείται απο ανθρώπους!
Οι άνθρωποι πρέπει να πληρώνουν φόρους για αυτό τους χρειάζονται।

Δεν το δημιούργησα εγώ το χρέος σας κύριοι!
Επιτέλους ας καταλάβουν ότι ο λαός δεν αντέχει άλλο!!

Λεφτά υπήρχαν και τα φάγατε και τώρα τα ζητάτε απο το λαό!
Όλοι έφαγαν!!ανεξαρτήτου κόμματος!
και έχουν τα μούτρα να βγαίνουν στα κανάλια και να μιλανε για απολύσεις!

Να μαζευτούν και οι ३०० και να πάνε όλοι στο διάολο να καθαρίσει ο τόπος!
Ψεύτες, ανελέητοι! Αλλά και όλοι εμείς δε πάμε πίσω! Είχαμε τους πολιτικούς που μας άξιζαν!
Και τώρα ψάχνουμε όλοι μαζί για κανένα νέο είδος δέντρου που να βγάζει λεφτά...


Γίναμε οι τελευταίοι, όλη η Ευρώπη η μας λυπάται ή μας κοροιδεύει και ναι θα μου πείτε με όλα αυτά μας νοιάζει τι λένε?
Με νοιάζει είχα μάθει να είμαι περήφανη για τη χώρα μου κι όχι να ντρέπομαι...
μα πιο πολύ με νοιάζει που είμαι ακόμα βάρος στους δικούς μου, που πήρα ένα πτυχίο που δε θα το αξιοποιήσω επειδή κανένας δε προσλαμβάνει πια॥
Τις ιδέες και τα όνειρα μας τα είδαμε μαζεμένα να τα καίνε στο βωμό αυτής της αποπληρωμής του χρέους!

Εγώ με τις ιδέες μου κύριοι, και τα ιδανικά και τα όνειρα μου , τώρα καθόμαστε και κοιτάμε με νοσταλγία το παρελθόν των γονιών μας...
Είχα τη τύχη να δουλέψουν και να μεγαλώσουν τα παιδιά τους...
να αφήσουν κάτι πίσω τους...
Εκτός απο το ότι μας το πήρατε και αυτό το κάτι μας αποκλείσατε την ελπίδα να μπορέσουμε να αφήσουμε κάτι εμείς॥
Θα περάσει και η γενιά μου και οι επόμενες σαν μια κουκίδα στην ιστορία σας που αποπλήρωνε το χρέος!!!

ΤΟ ΧΡΕΟΣ!!
Οι Γερμανοί που μας ζητάγανε στη παλιοφυλλάδα τους το Παρθενώνα για να ξεχρεώσουμε δε μας χρωστάνε?
Δεν έχουν χρέος εκείνοι προς την Ελλάδα?
Το ξέχασαν το Δίστομο?
Πόσα μας χρωστάνε το ξέχασαν? Μας αιματοκύλησαν και το παίζουν πολιτισμένοι?
Αν καταρεύσουμε σα κράτος ποιος θα αγοράζει τα αμάξια τους?
Ξέχασαν και τους κολοσσούς που φύτεψαν στην Ελλάδα?

Αναθεματισμένα κουνούπια που σας ανεχόμαστε πάνω στο σβέρκο μας θα βρούμε την δύναμη ποτέ να σας ξεφορτωθούμε?
Μας τρώνε οι παλάμες μας να σας ρίξουμε καμιά αλλά έλα που μας κρατάτε καλά και δεν τολμάμε।
Ας είναι καλά όσοι ψηφίζαμε για να μας υπερασπίζονται!

Ξυπνήστε με όταν όλο αυτό θα έχει τελειώσει...δεν ευθύνομαι...


Δεν υπάρχουν σχόλια: